Na temat  elektryki i osprzętu w A4 nie będę się dużo rozpisywał ponieważ nigdy  nie miałem problemów z turbosprężarką, alternatorem, rozrusznikiem,  klimatyzacją czy oświetleniem.
W  ciągu kilku lat miałem tylko jeden mały problem z elektryką. Objawy  były takie: samochód od czasu do czasu przy postoju na wolnych obrotach  sam wchodził na trochę wyższe obroty, a po chwili z powrotem obniżał  obroty silnika. Objaw ten powtarzał się co jakiś czas i nie występował  bez przerwy. Okazało sie że przyczyną był uszkodzony czujnik  temperatury, pomimo tego że temperatura silnika była pokazywana  prawidłowo. Czujnik ten umieszczony jest w zbiorniczku wyrównawczym  płynu chłodzącego i kosztował około 80 zł oryginalny.  
Miałem  też małą usterkę a Passacie – nie działał żaden przycisk panelu  klimatronika. Myślałem że będzie trzeba wymienić cały panel, ale znajomy  mechanik usunął usterkę i zapłaciłem 220 zł więc niedrogo i wszystko  teraz działa.
 
 
Co dokładnie zrobił ten mechanik za 220 zł?
OdpowiedzUsuń