Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 31 marca 2011

Elektryka i osprzęt.

Na temat elektryki i osprzętu w A4 nie będę się dużo rozpisywał ponieważ nigdy nie miałem problemów z turbosprężarką, alternatorem, rozrusznikiem, klimatyzacją czy oświetleniem.
W ciągu kilku lat miałem tylko jeden mały problem z elektryką. Objawy były takie: samochód od czasu do czasu przy postoju na wolnych obrotach sam wchodził na trochę wyższe obroty, a po chwili z powrotem obniżał obroty silnika. Objaw ten powtarzał się co jakiś czas i nie występował bez przerwy. Okazało sie że przyczyną był uszkodzony czujnik temperatury, pomimo tego że temperatura silnika była pokazywana prawidłowo. Czujnik ten umieszczony jest w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego i kosztował około 80 zł oryginalny.
Miałem też małą usterkę a Passacie – nie działał żaden przycisk panelu klimatronika. Myślałem że będzie trzeba wymienić cały panel, ale znajomy mechanik usunął usterkę i zapłaciłem 220 zł więc niedrogo i wszystko teraz działa.

1 komentarz: